سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلان ساختمان دو طبقه

پلان ساختمان دو طبقه با پارکینگ

موقعیت دسترسی ساختمان :از شمال

تعداد طبقات ساختمان : دو طبقه

نوع سازه ساختمان : اسکلت بتنی

نمای ساختمان : سنگ

پلان ساختمان دو طبقه با پارکینگ در زمینی به طول 95/34 و عرض 34/13 طراحی گردید.

 

 

پلان ساختمان دو طبقه با پارکینگ

پلان ساختمان دو طبقه با پارکینگ

پلان ساختمان دو طبقه با پارکینگ در به ساخت با موقعیت دسترسی از شمال می باشد. پلان ساختمان دو طبقه  با پارکینگ در دو طبقه پیلوت و پارکینگ و همکف طراحی و سازه اجرا شده آن اسکلت بتنی می باشد.

پیلوت و پارکینگ

طبقه ی پیلوت به یک واحد مستقل دو خوابه و پارکینگ مسقف به ظرفیت 4 خودرو تعلق گرفت.موقعیت واحد مسکونی دو پله پایینتر از سطح زمین و مناسب برای زندگی زوج جوانی یا خانه سرایداری می باشد.

نشیمن و آشپزخانه دارای فضای کافی و لنداسکیپ طراحی شدند.نشیمن با داشتن پنجره های سرتاسری رو به حیاط نور کافی از محیط بیرون دریافت و مشکل کمبود نور در ساختمان وجود ندارد.اتاق ها نیز به همین شکل طراحی شدند تا نور کافی طبیعی دریافت کنند.

گلخانه بزرگی که در مرکز ساختمان قرار گرفت مشکل کمبود نور در قسمت شمال را در هر دو طبقه برطرف کرد.گلخانه مثل یک باغ کوچک در ساختمان قرار گرفت و در آن یک حوض کوچک به همراه باغچه های گلکاری شده و راه های که با قلوه سنگ کار شده طراحی گردید.این گلخانه حس آرامش و طراوت طبیعت را به خانه بخشیده و افراد با دیدن آن خستگی از تنشان بیرون می رود.دسترسی به طبقه ی بالا از دو راه دستگاه پله و آسانسور انجام می شود.

پلان ساختمان دو طبقه با پارکینگ

برای مشاهده و دانلود این نقشه به سایت خانه معمار مراجعه کنید.