ابزارهای تولید محتوا با موبایل02

در پست های قبل برخی از بهترین ابزارهای تولید محتوا با تلفن همراه با کاربرد های مختلف را معرفی کردیم; که کمی دقیقتر به ویژگی های هر کدام از برنامه ها می پردازیم.

انواع ابزارهای تولید محتوا با گوشی

در زمینه ویرایش فیلم

KineMaster به عقیده شخصی تیم درنافا، بهترین ابزارهای تولید محتوا با گوشی در این زمینه است. این ابزار با قابلیت های متنوعی همچون در دسترس بودن تم های متنوع با دسته بندی های جذاب، ساختن ویدئو ها با کیفیت HD همراه با ترکیب موسیقی; تصاویر و غیره، قرار دادن متن با فونت و رنگ دلخواه بر روی ویدئو و تنظیمات مختلف مثل اشباع، رنگ، روشنایی; حجم و امکان ذخیره سازی پروژه های ساخته شده با کیفیت فول اچ دی بر گالری می باشد.

inShot و VivaVideo; برنامه ویرایشگر عکس و ویدئو است که  با ویژگی‌ها و قابلیت‌های کم‌نظیر برای دستگاه اندروید ارائه می شود. برخی از مزیت های این برنامه تعیین کردن مرز تاری، ادیتور ویدیو قدرتمند، انواع ابزارهای کات کردن، اصلاح عکس و محیط استفاده خیلی ساده و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد.

VivaVideo یکی از قابلیت های انحصاری این برنامه Multi Capture Modes می باشد; که در هیچ یک از ابزارهای تولید محتوا با گوشی اندروید دیگر یافت نمی شود. در این برنامه بیش از 70 افکت جذاب و دیدنی قرار دارد که امکان ادغام کلیپ ها و ویدیوهای شما همراه موسیقی، ساختن کلیپ از عکس های گالری شما و ذخیره سازی فیلم های ویرایش شده با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن را می دهد. همچنین شما به راحتی می ‌توانید ویدیوهای ادیت شده خود را هر کجا که دوست دارید ارسال کنید.

FilmoraGo علاوه بر داشتن کاربرد های نامبرده در سطر های قبل; ویژگی های منحصر به فردی مانند پیش نمایش فایل ها و پروژه های انجام شده قبل از ذخیره کردن; بر عکس پلی کردن ویدئو و تنظیم سرعت پخش فایل های شما را فراهم می کند.

در زمینه ویرایش عکس

پیشنهاد ما به شما برنامه های متن نگار مدرن , Picsart , Lightroom , vsco , Coolgram , Snapseed می باشد. در تمام ابزارهای تولید محتوا با موبایل که در زمینه ادیت عکس می باشند یک سری کاربرد های مشترک را در بین تمامی آن ها مانند گذاشتن متن روی عکس یا ویرایش همزمان متن روی عکس ها یا جابه جایی متن ها تنها با حرکت انگشت و… را می توان نام برد. اما برای مثال بهترین برنامه در این زمینه vsco  می باشد که به گونه ای طراحی شده است که تمام افکت های موجود در این برنامه را، از دوربین های فوق پیشرفته الهام گرفته شده است. یا در برنامه Lightroom قابلیت های بی نظیری همچون سیستم مجیک فتوشاپ پیش فرض 5 حالت مختلف از  پیش تعیین شده، دارا بودن حالت گستردگی نوردهی یا اچ دی آر برای استفاده شما قرار داده شده است.

در زمینه استوری

از دیگر ابزارهای تولید محتوا با موبایل که برای ساخت استوری از آنها استفاده می کنیم; می توان به سه مورد , Unfold , Over , Hype text اشاره کرد. کاربرد این اپلیکیشن ها در زمینه ساخت استوری را می توان به اشتراک گذاری تصاویر یا قالب بندی های متنوع و از این قبیل توانایی ها نام برد. در این زمینه یکی از بهترین برنامه ها Over می باشد، با بیش از 800 طرح و قالب و دسترسی نامحدود به تصاویر، اضافه شدن طرح های جدید گرافیکی به مجموعه، آیکون های زیبا و جذاب برای مناسبت های مختلف و رابط کاربری بسیار جذاب در اختیار کاربر قرار می گیرد.

ابزارهای تولید محتوا با تلفن همراه برای ویرایش صدا و هشتگ گذاری

برای ویرایش صدا بهترین برنامه Lexis Audio Editor می باشد. که رابط کاربری ساده ای دارد و به آسانی کار با آن را یاد می گیرید. سرعت پردازش بالایی داشته و برای برش زدن، سرعت پخش یا به آهنگ اضافه کردن می توان از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به ضبط و پخش صدا، حالت سکوت، کاهش نویز و طبیعی تر کردن آن، و دارا بودن چند فرت صوتی اشاره کرد.

برای هشتگ گذاری نیز دو برنامه معرفی کردیم به نام های In Tage و auto hashtags; که می توانند برای رشد شما در شبکه های اجتماعی موثر باشند. دسته بندی های زیاد و متنوعی در این برنامه ها وجود دارد که متناسب با موضوع تصویر خودتان می توانید هشتگ دلخواهتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بهترین تگ شما می توانید تمام تگ ها را copy و در زیر عکستان paste کرده و در زیر پست های خودتان قرار دهید تا باعث جذب عضو شود.