سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلان تجاری مسکونی |نما |پلان اتوکد مسکونی مدرن12×9

پلان تجاری مسکونی مدرن در زمینی به ابعاد 12×9 توسط تیم خانه معمار طراحی گردید.

سایت پلان ساختمان

پلان تجاری مسکونی

سازه اجرا شده در این پلان تجاری مسکونی ، اسکلت بتنی و موقعیت دسترسی از شمال و غرب می باشد.ساختمان در 4 طبقه زیرزمین،همکف،اول و دوم طراحی که دو طبقه زیرزمین و همکف تجاری ساخته شد.

طبقه زیرزمین

طبقه زیرزمین 4 واحد تجاری مستقل با نورگیری طبیعی از فاصله ی بین این دو طبقه طراحی شد.

پلان تجاری مسکونی

طبقه همکف

طبقه همکف پلان تجاری مسکونی نیز 3 واحد تجاری فوق العاده با دید باز به بیرون طراحی و فروشگاه هایی با موقعیت عالی در زمینی به وسعت کم بیرون آورده شد.

پلان تجاری مسکونی

طبقه اول و دوم

طبقات اول و دوم پلان تجاری مسکونی تیپ و مسکونی طراحی شد. واحدها مستقل و دو خوابه با ظرفیت عالی که خوابها در سمت غرب پلان قرار گرفتند و از نور غربی برخوردار هستند.نشیمن ساختمان مستطیلی  و به زیبایی مبلمان می شود.پنجره سرتاسری نشیمن دید و نور فوق العاده ای به ساختمان داده و با آشپزخانه لنداسکیپ طراحی گردید.راه ارتباطی بین دو طبقه از طریق دستگاه پله انجام می شود و متاسفانه بدلیل کمبود فضا آسانسور در این پروژه طراحی نگردید.

پلان تجاری مسکونی

نما

نمای این آپارتمان بدلیل تجاری بودن به گونه ای طراحی شد تا حس تجاری و فروشگاه بودن در آن نمایان باشد و مخاطب را به سمت خود جلب کند.
جنس نمای پلان تجاری مسکونی تلفیقی از سنگ تراورتن کرم و شکلاتی با آجر طرح تکنو می باشد.تلفیق چند متریال و قرارگیری آنها کنار هم نمایی مدرن و بی نظیر را بوجود آورده است.

پلان اتوکد مسکونی مدرن

برای مطالعه ادامه مطلب به وب سایت تخصصی خانه معمار مراجعه کنید.