سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلان خانه یک طبقه | خانه یک طبقه 27.38×12.97

پلان خانه یک طبقه طراحی شده توسط مهندس ابوالفضل مجاهدی در زمینی به ابعاد 27/38×12/97.

 

 

پلان خانه یک طبقه سایت پلان

پلان خانه یک طبقه

موقعیت دسترسی این پلان خانه یک طبقه از سمت جنوب و در به حیاط می باشد.یک طبقه بودن خانه و صرف هزینه کمتر از دید کارفرما در نوع سازه آن تاثیر داشت و سازه ی خانه مصالح بنایی طراحی گردید.سازه ی مصالح بنایی تنها ایرادی که دارد دیوارهای 35 سانتی فضای زیادی از خانه می گیرند و داشتن فضای گسترده و باز را ناممکن می کنند.

دکوراسین داخلی

این پروژه با وجود این سازه دارای دو نشیمن مجزای عمومی و نیمه عمومی برای تماشای تلویزیون می باشد.خانه 3 خوابه می باشد که خوابها در قسمت شمالی طراحی و درب آنها در یک فیلد خصوصی قرار گرفته.تمامی اتاق ها دارای فضای کافی و کمدهای جادار و مناسب به همراه نور کافی از دو نورگیر خوبی که دو طرف آن تعبیه شد می باشد.آشپزخانه در بهترین جای خانه یعنی فضایی که سیرکولاسیون مناسبی از اطراف دارد قرار گرفته.

پلان خانه یک طبقه همکف

فضایی مجزا در کنار آشپزخانه به عنوان فضای نهار خوری در نظر گرفته شد و ظرفیت میز هشت نفره ای دارد.نهارخوری دو پله از نشیمن بالاتر و دارای پنجره ی سرتاسری رو به حیاط است و در عین چشم انداز خوبی که به افراد هنگام غذاخوردن می دهد نور عالی جنوبی را به داخل ساختمان می تاباند.

پارکینگ این پلان خانه یک طبقه ظرفیت یک خودرو دارد ولی متاسفانه مسقف نیست اما می شود در حیاط از متریال هایی برای درست کردن سقف استفاده و با فضای خانه هماهنگی ایجاد کرد.

خانه یک طبقه |نقشه خانه یک طبقه

نما

نمای ساختمان تلفیقی آجر و سنگ آنتیک می باشد.این دو متریال در کنار هم نمایی فوق العاده را به نمایش گذاشته اند و طراحی تابش بند چوبی زیبایی آنرا دوچندان کرد.

برای مشاهده ادامه مطلب روی کلمه   >>   پلان خانه یک طبقه    <<  کلیک کنید.