سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین مهم در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ایی چگونه است؟!

چطور یک طراحی دکور حرفه ایی داشته باشیم ؟ مراحل یک طراحی دکوراسیون داخلی به چه صورت است ؟ چرا طراحی دکوراسیون داخلی که انجام دادم دلنشین و زیبا نیست ؟ از کجا باید شروع کنم ؟ شاید این سوالات برای خیلی از دانشجویان و یا افرادی که تازه شروع به کار در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی کردند پیش آمده باشد. تیم طراحی دکوراسیون داخلی خانه  معمار در این آموزش به شما پاسخ می دهد.

حس زیبا شناختی در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی فقط با داشتن دانش در این زمینه امکان پذیر نیست.
برای داشتن یک طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن، طراح باید دارای یک حس زیبایی شناختی قوی باشد.

اما چطور ؟

برای شروع لازم است شما حداقل روزی 500 الی 600 عکس مخصوصا در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.
مثلا در مورد میز تلویزیون و یا کابینت آشپزخانه سرچ کرده و عکس های مختلفی از این موضوع را مشاهده می کنید.آنها را در کامپیوتر خود ذخیره می کنید ;سپس از بین آنها بهترینها را انتخاب کرده و مابقی را حذف می کنید.

چرا ؟

دیدن عکس چه کمکی می تواند به شما بکند؟

اتفاقی که می افتد این است که شما در روز اول 500عکس را نگاه می کنید و انتخاب می کنید و ذخیره می کنید .اما خیلی جالب است که در روز دوم اگر بخواهید دوباره عکس بگیرید; با وجود زیاد بودن سایت ها نمی توانید 500 عکس را انتخاب و ذخیره کنید. قطعا این تعداد به حدود 300 عکس می رسد و در روز های بعد که بخواهید عکس سرچ کنید این تعداد به 200 عکس می رسد. به مرور زمان تعداد عکس هایی که مورد پسند شما قرار می گیرد و آن را انتخاب و ذخیره می کنید،کم می شود.
کم شدن این تعداد عکس هایی که مورد پسند شما قرار می گیرد بی دلیل نیست.

علت کم شدن تعداد عکس انتخابی

دلیل کلی این موضوع این است که ناخوداگاه حس زیباشناسی در ذهن شما فعال شده است ; شما آن نقشه ها و عکس هایی که در روز اول می پسندیدید امروز دیگر نمی پسندید.این ناخوداگاه باعث می شود که شما بهترین ها را انتخاب کنید .اگر این قضیه به مرور تکرار شود قطعا شما وقتی در سایت های مختلف صبح تا ظهر سرچ می کنید; بیشتر از دو تا عکس را نمی پسندید;چون ناخوداگاه این موضوع بر روی ذهن شما تاثیر می گذارد و باعث می شود حس زیبا شناسی در ذهن فعال شود.
پس این تمرین ،برای هر طراحی لازم است.

در ادامه با ما باشید تا شما را با قوانین مهم در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ایی آشنا کنیم.پس از مطالعه این مقاله به این سوال شما جواب داده می شود; که چطور یک طراحی دکور حرفه ایی داشته باشیم؟

خانه معمار با سالها تجربه در زمینه طراحی دکور داخلی و طراحی نمای ساختمان و طراحی نقشه ساختمان مسکونی به همراه شماست ;تا شما خانه رویایی خود را داشته باشید!!!!

ادامه در طراحی دکوراسیون داخلی